Přijďte doplnit znalosti o kybernetické bezpečnosti. Účast na akci je zdarma a dobrovolně povinná.

Registrace: https://forms.gle/f3nBLs6PBhoyVJ7eA

LINK na stream akce: https://aka.ms/Educator_RBDay

Můžete se těšit na diskuzi a simulaci útoků na zařízení, servery, cloudová řešení, data i na uživatele jak z pohledu útočníků, tak obránců.

Kybernetická bezpečnost je jednou z prioritních oblastí dnešní digitální doby nejen pro komerční společnosti, ale i pro školy a univerzity. Ve spolupráci s komunitou Cyber Rangers jsme pro vás připravili pohled na bezpečnost z trochu jiného úhlu.
Bezpečnost z pohledu útočníků a obránců
Pojďte sledovat klání 2 týmů, které proti sobě budou virtuálně
bojovat o zabezpečení dat a systémů na univerzitě / v nemocnici:
Červený tým Cyber Rangers – bude útočit na data organizace nejčastějšími kybernetickými útoky.
Modrý tým Microsoft – se bude těmto útokům bránit, samozřejmě pomocí svých technologií Microsoft 365 a Azure.

Společně budeme sledovat diskuzi obou týmů nad nejčastějšími typy kybernetických útoků a principy kybernetické bezpečnosti nejen
z pohledu technologií společnosti Microsoft.
Věříme, že se s námi dozvíte nejen informace o celé problematice moderní kybernetické bezpečnosti, ale i o tom, jak ji posílit v rámci dostupných technologií.

Více informací o tématu:
https://youtu.be/jNY59pil8Tk

Generálním partnerem iniciativy Educator je Sev.en Energy – https://www.7energy.com/cz
Partneři iniciativy Educator jsou
Stavebniny u Jaryna – www.ujarina.cz
Pfanner – www.pfanner.cz
Partnerem akce je iniciativa Cyber Rangers – https://www.cyber-rangers.com

Jak si české školství poradilo s pandemií? 
Na letní žurnalistické škole v Havlíčkově brodě pořádal Deník Nl debatu na téma „Jak si české školství poradilo s pandemií?“ 
 
Mezi diskutovanými tématy byla mimo jiné i psychický blahobyt dětí, rodičů a všech zúčastněných ve vzdělávacím procesu. 
Alarmujicí je, že podle agentury PAQ Research má až 40% učitelů deprese. Přitom tito pedagogové neradi vyhledávají pomoc odborníka, protože se mají pak pocit selhání. Dalším z načatých témat je fakt, že děti v pubertálním věku a před ním vidí ve škole hlavně socializační příležitost, a ta byla odsunuta na druhou kolej. 
 
Zmínili se i silné a slabé stránky školství. Zásadně vnímanou nevýhodou je fakt, že se děti nevedou ke flexibilitě, která je čím dál více potřeba. 
 
 
 
 
Učitelé si musí dobrý plat vyčekat. Politici by na ně neměli zase zapomenout
Platy učitelů narostly od roku 2018 o 40%. To ale nemusí stačit, je totiž třeba budovat dlouhodobý trend. Změna se totiž může projevit až později.
 
Jak je ale známo, nekvalitní pedagogové vychovávají nekvalitní doktory, kterým se nemusí povést operace, inženýry stavitele, kterým se bortí mosty a účetní, kteří ztrácí peníze. Pokud samotní pedagogové nejsou kvalitní, je lehké rozdat si pochvaly, a pak přemýšlet nad tím, čím to je, že úroveň pracovníků klesá… A ač dnešní doba mnohdy káže, i správně, jinak, peníze jsou taky motivace. 
 
 
 
 
Škola nemá přesvědčovat rodiče, aby nechali děti testovat, myslí si předsedkyně Učitelské platformy Mazancová 
Předsedkyně Učitelské platformy Petra Mazancová tvrdí, že školy nenesou roli toho, kdo má přesvědčit děti k testování. Učitelé by měli s dětmi pracovat individuálně, aby diplomaticky vysvětlil, proč někdo nosí a někdo nenosí ochranné pomůcky. Jednoznačným pozitivem pak je zlepšení komunikace ministerstva a učitelů, kteří jsou navíc více viditelní. 
 
 

Přihlaste se k odběru a dostávejte týdenní report těch nejnovějších metod a technik ve vzdělávání z Česka a celého světa.

EduNews
Odesláním souhlasíte se zpracováním Vašich údajů.